AULA INVERTIDA 30 (II): CIENCIAS DA NATUREZA E LINGUA GALEGA.

Bo día!
En primeiro lugar queda o vídeo de hoxe:



Estes son os datos para as videoclases de hoxe:


Aquí tedes a presentación do experimento para facer un líquido non newtoniano que nos presentou a profe Leticia:





Este é o vídeo para da comprensión oral. Lembrade que só o debedes escoitar 2 veces!

E estas son as preguntas que deberedes facer no caderno de lingua galega ou nun folio e despois mandalas:
a. Como se chama o protagonista da historia?
b. Quen lle agasallou a súa primeira gaita?
c. Como se chamaba a moza á que pretendía o protagonista?
d. Onde a viu por primeira vez?
e. En canto tempo prometeu inventarlle unha muiñeira?
f. Indo camiño da súa amada, cal foi a primeira persoa que atopou?
g. E a segunda?
h. Cal era a profesión da terceira persoa que atopou?
i. En que medio de transporte ía?
l. Que ocorreu entre o protagonista e a muller que pretendía?


VÉMONOS POLA TARDE!

Comentarios

  1. Ruben no aparece el código de la video llamada

    ResponderEliminar
  2. Eu non podo asistir sintoo son Carlos Bello

    ResponderEliminar
  3. Hola, son Marta no de lingua non sei unha pregunta.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Envía as túas respostas e despois dígoche como facer.

      Eliminar
  4. Hola, son Gabriel, o número da reunión no funciona, pon que non existe ou terminou!!

    ResponderEliminar
  5. O número que sale para as 16:00 h é 234939871, e non funciona.

    ResponderEliminar
  6. Hola soy Álvaro, el número de la reunión no funciona.

    ResponderEliminar
  7. No me deja meterme aquí en la videollamada

    ResponderEliminar
  8. hola,soy Alicia lo de la reunion no me va

    ResponderEliminar
  9. NÚMERO DA VIDEOCHAMADA DAS 16:00

    234 939 875

    ResponderEliminar
  10. Pone que la reunión se ha cancelado

    ResponderEliminar
  11. Buenas tardes soy Jorge no me deja conectar a la reunión

    ResponderEliminar
  12. El de las 16:45 no veo bien el número

    ResponderEliminar
  13. Hola buenas tardes soy Jorge no me deja conectarme a la reunión de las 16:00

    ResponderEliminar
  14. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  15. No me deja con el número nuevo que pusiste

    ResponderEliminar
  16. Hola, son Marta non me deixa entrar na videoclase.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Marta dondeEUNIÓN DAS 16:45
      232 350 557

      Eliminar
  17. Ponte tranquilo. Os podéis unir a la siguiente

    ResponderEliminar
  18. A mi pone contraseña incorrecta, clase2

    ResponderEliminar
  19. Me uno ahora o cuando es la reunion

    ResponderEliminar
  20. Ainoa tampoco pudo entrar, y la ID de la de las 5:30 pone que no es válida.

    ResponderEliminar
  21. Non me deixa entrar na video Hamada, soy Carla

    ResponderEliminar

Publicar un comentario

Entradas populares de este blog

AULA INVERTIDA 5 (II). MATEMÁTICAS, LINGUA CASTELÁ E PAUTAS PARA A VIDEOCLASE DA TARDE.